درس وبحث

محلی برای ارائه تحقیقات ،مقالات ،نکته های پراکنده ونیز ارتباط با دانشجویانم

درس وبحث

محلی برای ارائه تحقیقات ،مقالات ،نکته های پراکنده ونیز ارتباط با دانشجویانم

بایگانی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

قابل توجه دانشجویان درس سیاست های تبلیغی ادیان


متن جزوه  درسی کلاس آماده بهره برداری گردید. جهت دریافت فایل جزوه از طریق لینک زیر اقدام فرمائید. بدیهی است متن مزبور ملاک آزمون پایان ترم خواهد بود.

جزوه درس سیاست های تبلیغی ادیان
عنوان: جزوه درس سیاستهای تبلیغی ادیان
حجم: 1.2 مگابایت

  • حسین رهنمائی

قابل توجه دانشجویان عزیز درس " تفسیر موضوعی قران"

نظر به تقاضای دانشجویان این درس مبنی بر ارائه جزوه درسی ، کلیه مطالبی که در کلاس تدریس شد در قالب فایل پی دی اف قابل بهره برداری گردید.

علاقنمدان می توانند از طریق لینک زیر جزوه این درس را دانلود و آن را مطالعه نمایند. بدیهی است مبنای امتحان آخر ترم همین جزوه خواهد بود.  از آنجا که نگارش متن با عجله انجام شد لذا چنانچه اشکال خاصی در متن مشاهده می کنید بنده را مطلع بفرمائید .

جزوه درس تفسیر موضوعی قران

  • حسین رهنمائی

از بدو تاسیس اسلام و  توسعه نفوذ قران که به دنبال خود تمدنی عظیم در کره زمین را پایه نهاد ، حرکت های ضد قرانی نیز شکل گرفت. ساحر و کاهن خواندن پیامبر، شعر نامیدن قران ، مجنون خواندن پیامبر  ودهها حرکت ضد فرهنگی دیگر  از جمله اقداماتی بود که در سال های اول نزول قران از سوی مخالفان انجام گرفت . این مخالفتهای ضد فرهنگی  ، پس از رحلت پیامبر به اشکال گوناگون توسط نسل های بعدی مخالفان قران ادامه یافت. در سال های اخیر نیز تتمه این حرکت ها در دنیای مجازی ، در قالب مقاله ،یادداشت ، عکس ،پوستر ، فیلم و....انجام می شود. عدم پاسخگویی مناسب و به وقت  به این سوالات می تواند منجر به  تضعیف مبانی اعتقادی اعضای جامعه  شود .

  • حسین رهنمائی

قابل توجه دانشجویان عزیز کلاس های اندیشه اسلامی 2

جزوه درس اندیشه اسلامی 2 پس از بازبینی و انجام اصلاحات جهت استفاده دانشجویان عزیز آماده شده است. 

در جزوه مذکور بخش هایی مثل : رویکردهای مختف در تعریف دین، عالم ذر، انشعابات مسیحی، دکان های شبه عرفانی و....صرفا جهت مطالعه قرار داده شده است وجزو محدوده امتحان نمی باشد.

صمیمانه از بذل توجه دوستان عزیز به مباحث کلاس تشکر میکنم و آماده دریافت ایرادات وانتقادات شما می باشم .

علاقه مندان برای دانلود این جزوه می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

جزوه اندیشه اسلامی 2

 

  • حسین رهنمائی