درس وبحث

محلی برای ارائه تحقیقات ،مقالات ،نکته های پراکنده ونیز ارتباط با دانشجویانم

درس وبحث

محلی برای ارائه تحقیقات ،مقالات ،نکته های پراکنده ونیز ارتباط با دانشجویانم

بایگانی

پیک شادی

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۹ ب.ظ

حول حالنا الی احسن الحال


سلام

عیدتون مبارک

قرار بود تو وبلاگم  براتون پیک شادی بگذارم.

این هم پیک شادی!!!

"برید خوش باشید واز لحظاتتون لذت ببرید، تفریح کنید ،بگردید،مسافرت کنید،جاهای مختلف را ببینید، با آدم های جورواجور آشنا بشید، سراغ بستگان وآشنایان برید واز اونا دلجویی کنید.

اما

بگردید تو این ایام وتو این تفریحاتتون دنبال یک شادی معنوی !

یه کاری که هم شما را شاد کنه هم خدا را راضی

یه کاری که با انجامش معنویتتون افزوده بشه وحس خوبی به شما بده

حس عمیق تر شدن دوستی  واراتباط با خدا!

همین!!

اگه چنین کاری انجام دادید بیایید اینجا به من هم بگید


ویه چیز دیگه :

مواظب باشیم تعطیلاتمون دوره پرکاری شیطون تو زندگیمون نباشه


شاد باشید وبه دیگران شادی هدیه کنید

  • حسین رهنمائی

نظرات  (۱۴)

  • علی قاسم اوغلی
  • عالییییی بود استاد
    خوشحالمون کردید
    عید شما هم مبارک
    سال خوبی داشته باشید
  • الهه فاطمی پور
  • سلام استاد
    ممنون از پیک پر از شادی تون
    عیدتون مبارک!
    سلام استاد
    واقعا خوشحالمون کردید... ممنون
    سال خوش و سرشار از آرامش داشته باشید.. عیدتون مبارک
    سلام استاد
    ممنون از پیک شادی!!!
    من به این موضوع خیلی فکر کردم به نظرم بهترین راه افزایش معنویت رو خود خدا برامون گذاشته. همون نمازهای روزانه
    توو این سال خیلی سعی کردم موقع نماز خوندن به معنی آیات دقت کنم سعی کردم وقتی سر نماز میگم "اللهم" واقعا از ته دل صدا کنم خدا رو و این باعث شده حالم توو سال جدید خیلی بهتر شه:)
    مخصوصا وقتی یه مشکلی برام پیش اومد اوایل سال و با توکل و همین حس خوب رفع شد بیشتر ایمان آوردم به این راه و روش
    موفق باشید
  • رهاحمزه لوییان
  • سلام استاد عیدتون مبارک امیدوارم سالی پراز  سعادت مندی وبهروزی داشته باشید ممنون از مطالب جذابتون
  • نسترن اهرابی
  • ممنون استاد

    سال خوبی داشته باشید

    سلام استاد؛
    سال نوی شما هم مبارک!
    مرسی بابت پیک شادی :))
    سال خوبی داشته باشید!
    سلام
    سال نو براتون پر برکت
    ممنون از لطفتون استاد
    استاد خیلی دمتون گرم
  • مینا کریمیان
  • سلام استاد
    بهار پر از زیبایی شما هم مبارک باشه
    امیدوارم شما هم سال خوبی رو آغاز کرده یاشید
    از اونجایی که محدودیت کلمه داره براتون میل کردم

    سلام استاد سال نو شما مبارک

    استاد اگه اشکالی نداره میشه نظرمون رو برای شما ایمیل کنیم؟

    چون با ایمیل راحت تر میشه نظرمون رو بگیم...

    اینجا ی کم سخته

    پاسخ:
    سلام
    بله مانعی ندارد

    hedayat110@gmail.com
  • مخالف بیان کار معنوی
  • سلام، ببخشید استاد اما به نظر من این درست و جالب نیست که اگر ما کار معنوی انجام دادیم به شما اطلاع دهیم و همه از کار ما خبردار شوند. این کار شبیه ریا است و به نظرم صرف این که شما پیشنهاد انجام این چنین کاری را دادید کافی بود و ما از شما از این بابت سپاسگزاریم اما به نظر خیلی درست نیست که گزارشی از آن کار معنوی و حسی که داشتیم را ارائه کنیم.

    پاسخ:
    با سلام
    قصد من ایجاد روحیه ریاکاری نیست بلکه به دنبال ترویج تجربه های معنوی شما هستم. شما می تونید بدون ذکر نام تجربیات خود را بنویسید
    مهمترین قضیه، چهلم شوهر عمه گرام بود (14 فروردین_مکان:ولایت پدری) که ریز داستان معنوی رو ذکر نمیکنم!
    نکته جالب اینجاس که مکان قبرستون اون محله دقیقا محل ورود به روستا قرار داره و این خیلی جالبه هرکسی وارد ده میشه این مکانیسم ساده براش فراهم شده که یاد مرگ بیفته و خیلی کارا رو مرتکب نشه!

    سلام.مجددا سال جدید بر شما و خانواده محترمتون مبارک.

    نمی دانم چه  رابطه ایی بین درخواست شما برای بیان حس معنوی ما در ایام تعطیل و همین حس که درست در این ایام به من دست داد وجود داره فقط می تونم بگم یه روز کنار کشتزارهای روستامون که برای تعطیلات به اونجا رفته بودیم بعد ناهاری که خوردیم زیر نور افتاب و همراه نسیم ملایم بهاری که به ارامی گندم و جوهایی که خیلی هم بلند نبودن رو تکون می داد همراه با صدای برنده های مختلف مجذوب قدرت خداوند شدم و محو تماشای دشتی سبز با حاشیه ایی  از گلهای بابونه که البته با گوشی معمولی که داشتم چندتایی هم عکس از اونها تهیه کردم شدم . دلم می خواست در ان فضا با خالق این همه زیبایی صحبت کنم یک مهر تهیه کردم اذان ظهر را گفته بودند بر روی علفهای تر وتازه ایی که سردی تازگی اونها باهام رو نوازش می کرد نماز ظهر و عصر رو خواندم و قدری با خدای خود صحبت و البته از او برای این همه زیبایی تشکر کردم.چی بگم حس خیلی خوبی بود.خیلی خوب.انگار اون روز خود خدا نمی خواست سر سری از زیبایی هاش بگذرم چرا که سالیان زیادی اونجا زندگی کرده بودم و این طبیعت رو دیده بودم اما نه با این دید.امیدوارم قسمت همه ما بشه این جور دیدن و لذت بردن و به خدا نزدیک تر شدن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی