این روزها همه شرکتها وموسسات اقتصادی به دلیل جو رقابتی که در بدست اوردن سهم بازار با یکدیگر دارند در تلاشند تا محصولات خودر ا تا حد امکان با سلیقه ونیاز مشتریان خود تطبیق دهندتانظر ایشان را به محصول خودودرنتیجه سود بیشتر را روانه حساب خود نمایند وبخش بزگتری از بازار آن محصول را (در مقایسه با رقبا) به خود اختصاص دهند.
تدریس مطالب دینی وتبلیغ مذهبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در دوران ما هزاران فرقه ومذهب ودین که بسیاری از آنها از اصل ساختگی وتقلبی هستند با ظاهر زیبا وادبیات روان وبا استفاده از روش های جذاب تبلیغی به جذب اذهان مشغولند.جای این سوال هست که چرا مبلغان دینی ما در این رهیافت ورود نداشته باشند.
- ۲ نظر
- ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۷