درس وبحث

محلی برای ارائه تحقیقات ،مقالات ،نکته های پراکنده ونیز ارتباط با دانشجویانم

درس وبحث

محلی برای ارائه تحقیقات ،مقالات ،نکته های پراکنده ونیز ارتباط با دانشجویانم

بایگانی

سلامی وکلامی

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱ ب.ظ

باسم الله الحق

به خواست خدا از این به بعد در این وبلاگ شاهد درج مطالب متنوعی حول موضوعات اسلامی وفرهنگی خواهید بود

  • حسین رهنمائی

نظرات  (۳)

با سلام خدمت جناب آقای رهنمایی

از دیدن نام و وبلاگتان خوشحال شدم. امیدوارم بتوانیم یک شبکه خوب اجتماعی برای خدمت به اندیشه ناب و مظلوم تشیع راه اندازی کنیم. از پیشنهاد تغییر بلاگفا نیز ممنون هستم. فعلا کارمان روبراه است اگر مشکل خاصی پیش آمد جابجا میشویم. ضمنا شما را به لینکهای خودم افزودم. موفق باشید

  • رضا نوراللهی
  • سلام استاد 
    با اجازه وبلاگ شما رو به پیوندهام اضاف کردم.
  • محمد حسین طاهریان
  • با سلام و عرض خسته نباشید و  قبولی طاعات و  عبادات جنابعالی در ماه مبارک رمضان.استاد نمره ی بنده هنوز وارد نشده است در حالیکه چند روزی میباشد نمرات سایر دانشجویان وارد شده است .خواهشمندم به این موضوع رسیدگی به عمل اید.با تشکر -طاهریان -اقتصاد دانشگاه تهران

    پاسخ:
    جناب طاهریان
    سلام
    انشالله فردا اگر آموزش قفل سایت را باز کند مشکل حل خواهد شد.من 4 شنبه در خواست تمدید مهلت ورود نمره کردم اما انجام نشد.امروز رفتم دانشکده متاسفانه کسی نبود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی